divendres, 28 de gener del 2011

ACTIVITAT WORLD RACE

ACTIVITAT WORLD RACE

Doncs jo trobo que la activitat que estem fent sobre la world race és una activitat molt entretinguda i interessant, ja que en el meu cas m’endinso en un món totalment desconegut, com és el món de los competicions de vaixells, de les que fins ara no en sabia gaire cosa i estic aprenent molt.
Treballem per grups, i a cada grup se li va assignar un vaixell aleatòriament. El meu grup està format per 4 persones: Ivan Vitrak, Jordi Civit, Josep Crusat i jo, Marc Canales, i el nostre vaixell és el Virbac Paprec-3, que va primer en la classificació. Pel que sabem d’ell, els seus dos patrons tenen molta experiència ja que han guanyat més d’un títol important. Creiem que tenen moltes possibilitats de guanyar i els desitgem molts ànims!
Cada setmana, cadascú amb el seu grup fa unes activitats relacionades amb la world race que s’han de completar per grups. També fem un treball de seguiment del nostre vaixell per saber quina és la seva posició al globus terraqui, si els hi passa quelcom o han tingut alguna averia, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada